Findes ikke i udlånsafdelingenInformationsafdelingenFindes ikke som orienteringseksemplar  papirbog 
Huskeseddel:
Emma




Sprog i samspil
en praksisnær guide til sproglig og social læring i dagtilbuddets fællesskaber

Indholdsbeskrivelse:
Denne smukt illustrerede håndbog tilbyder en praktisk, forskningsbaseret tilgang til at fremme børns sproglige og sociale læring i deres daglige samspil med andre børn og voksne i vuggestue, dagpleje og børnehave. Bogen bygger på den nyeste forskning inden for feltet, og her er masser af inspiration at hente i forhold til børn på alle udviklingsstadier - lige fra børn, der befinder sig i den tidlige fase af nonverbal kommunikation, og til børn, der kan udtrykke sig i komplekse sætninger. Bogen er bygget op omkring en række samspilsstrategier, der er lette at anvende i praksis. Strategierne er udformet, så den voksne bedst muligt kan hjælpe alle børn til at kommunikere og indgå i samspil, herunder børn med sproglige eller udviklingsmæssige forsinkelser. Sprog i samspil er en kæmpe hjælp til pædagoger, dagplejere, sprogvejledere, inklusionsvejledere, logopæder, sundhedsplejersker, pædagogiske konsulenter, talehørekonsulenter og alle andre, der arbejder med børn i førskolealderen, og som er ansvarlige for at tilrettelægge miljøer, hvor børns sproglige og sociale læring styrkes.

Fysisk beskrivelse:
  • x, 392 sider

Sprog:
  • Dansk
  • Engelsk (orginal)

Anvendelsesklausul:
  • Informationsmaterialer
    • Der kan maksimalt bookes 1 eksemplarer af materialet.
    • Materialet kan lånes i 15 arbejdsdage.
Antal i afdelinger:
  • 2 stk. i Informationssamlingen
Placering i afdelinger: Spring over navigationslinks.
Informationssamlingen
Vordingborg
56x - Didaktik
Sprog i samspil

Udgiver: Dafolo
Udgivelsesår: 2014
Faust nr.: 5 130 769 0
ISBN: 9788771600148
DK5:
FUI:
Udvid FUI-katalogFUI-katalog
Bearbejder: Helle Iben Bylander
Trine Kjær Krogh
Forfatter: Elaine Weitzman
Janice Greenberg
Illustrator: Christine Tripp
Ruth Ohi
Oversætter: Jane Sonne





Vent venligst...
Vent venligst mens siden indlæses...